24 Aralık 2016 Cumartesi

KİTAP ALIŞVERİŞLERİM - ( Oku oku, İdefix )


Kitap Alışverişlerim ( oku oku, idefix )

Merhabalar efendim :)

Bugün bloğumda benimle bir ilki daha birlikte yaşamaya davetlisiniz . Bu bloğuma ilk girdiğim kitap alışverişi yazım olacak  . 👯 Neyse efendim son zamanlarda nerede bir indirim ben de oradayım derken niyeti bozdum ve çılgınlarca kitap alışverişi yaptım . Ve bütçemle Donkişot ve yel değirmenleri misali bir kavgaya tutuştuk ki sormayın gitsin 👯 Neler aldığıma neler için bütçemle kılıçlarımızı çektiğimizi merak ediyorsanız hadi kahvenizi alın gelin de anlatayım !👊👯

Oku oku Alışverişim 📚 

 Öncelikle okuoku' dan yapmış olduğum alışverişle başlayalım
. Ben alışverişimi aslında  9.90 kampanyası için  yaptım. He kampanya bitti neden yazıyorsun bu yazıyı derseniz de çünkü siteye baktığımda indirimden aldığım kitapların çoğunun hala indirimde olduğunu ve benim alışverişimde de indirim dışından aldığım kitapların azımsanamayacak kadar çok olduğunu belirtmek isterim. 👯
Oku oku' dan ilk alışverişim değildi ve yine çok memnun kaldığım bir alışveriş oldu . Kitaplarım da hiçbir hasar yoktu  bol bol ayraçla birlikte sapasağlam bana ulaştı .🎈📚



📍 Öncelikle bu alışverişimin bir nevi tetikleyicisi ve gözdesi olan
  Ay Günlükleri Serisi'ni aldım . En merak ettiğim seri sıralamasının başını çekiyordu ve sonunda Oku Oku 'nun o güzel indiriminden ben de yararlandım. Hakkında o kadar çok övgü duydum ki merakımı daha fazla bastıramazdım, değil mi ? 👯

📍 Eskort 2,  ilk kitabını okuyup beğenmiştim . Hızlı okunuyor , hikayeye bağlıyor olması ve kitapta bölümleri arada diğer baş karakterlerden okuyor olmamız benim çok hoşuma gidiyordu bu yüzden hemen attım sepetime . 👯

📍 Kan ve Yıldız Işığı Günleri bu seriyle hikayem baya komik olsa gerek 😃 Ben bu serinin ilk kitabını bende var sanıyordum sonra indirimdeyken geçen aylarda üçüncü kitabını aldım derken bir de ne göreyim aldığım kitap başkaymış bu yüzden  baktım ikinci kitap indirimde  hemen alayım dedim ve seriyi tersten tamamlamaya karar verdim. Hakkında çok güzel yorumlar okudum bakalım . 👯

📍Yoklar bir serinin başlangıç kitabı ve benim hakkında sadece arka kapak yazısı kadar bilgim olan kitap . Aşırı merak ettiğim bir seri az bir zamanda diğer kitaplarını da tamamlayabilirim inşallah 👯

📍 SON sanırım son zamanlarda çok fazla insanda gördüğüm ve kapağına vurularak aldığım o güzel kitap . İnşallah içi de dışı kadar güzeldir 👯👊

📍 Ölüme fısıldayan Adam, hakkında çok fazla şey okudum sevenin çok sevdiği sevmeyenin de sevecek bir şeyler bulduğu bir kitap sanırım . En yakın arkadaşımdan dinledim yorumunu ve dedim ki ben bu kitabı alıyorum çünkü o kadar merak ettim ki ! Seveceğimi düşünüyorum çünkü son zamanlarda çok fazla aşk kitabı tüketiyorum . 👯

📍 Gabriel'in Cehennemi,  Baldanberi'den duyduğum ve aşırı merak ettiğim bir kitap . Bakalım kimmiş bu Gabriel ? 👯😃

📍 Yabancı' yı daha önce okudum ve çok sevdim fakat ciltli hali çıkınca dayanamayıp tekrar okumak ve kitaplığımda bulunması için aldım 👯

📍 Amy ve Roger'ın Efsanevi Yolculuğu benim alışverişimin en özeli sanırsam çünkü onunla Bookstagram olarak  ilk turumu yapacağım 👯

FİYAT BİLGİSİ
Ay günlükleri serisi -  Cinder ➖ 9.90 TL
                                    Scarlet ➖ 9.90 TL
                                  Cress ➖ 9.90 TL
                                     Levana ➖ 9.90 TL
Yabancı - Şahmeran ➖ 28.90 TL
Gabriel'in Cehennemi ➖ 20.40 TL
Eskort 2 ➖ 9.90 TL
Ölüme Fısıldayan Adam ➖ 18.70 TL
Amy ve Roger'ın efsanevi yolculuğu ➖ 19.25 TL
Yoklar9.90 TL
SON 9.90 TL
Kan ve Yıldız Işığı Günleri ➖ 9.90 TL

İdefix alışverişim 📚

Hazır alışveriş yapmaya başlamışken tabi ki hızımı da alamadım ve hemen ardından sanal kitap fuarı günleri devam eden idefix'te buldum kendimi ! Çoğu kitap çok indirimliydi ve bende çok merak ettiğim kitapları o kadar indirimli bulunca hemen aldım . İdefix'ten ilk kez alışveriş yaptım ama memnun kaldım diyebiliriz . Tüm kitaplarım hasarsız ve sorunsuz elime ulaştı . 📚🎈





📍 Sanırım birçok kez  sepetimden çıkarttığım ama sonunda almayı başardığım ve çok merak ettiğim ejderha serisi . Sonunda bende ejderhaların o büyülü dünyasına girebileceğim .👊🎈

📍 Hakkında hiçbir şey bilmediğim ama kapağına ve arka kapak yazısına vurulduğum kitap. 👯


 Benim tercihim bu güzel kitaplardan yana oldu mutluyum, huzurluyum .👯  Sıkılmadan bu satıra kadar yazımı okuduğunuz için en içten teşekkürlerimi iletiyorum güzel kalplerinize, en kısacık satırlarda dahi buluştu isek ne mutlu bana 👯

FİYAT BİLGİSİ
Kraliçe Arı 12.50 TL
Ejderin Aşkı ➖  10.80 TL
Ejderin Arzusu ➖ 12.00 TL

📣 Dip NotKendinize çok iyi bakın alışverişimle ilgili tüm sorularınızı yorum olarak bırakmayı unutmayın ! 👋☺

Sıcacık bir kahve buğusunda, bir kitabın en güzel satırında ve herhangi bir dünyanın kapısında aynı ayrıntıda buluşmak üzere kendinize çok iyi bakın :)

HOŞÇAKALIN ! 💗























📎 Yoksa hala  Nezleli Kelebek 'i İnstagram da  takipte değil misin ? 


          
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder