27 Eylül 2017 Çarşamba

AMBER I. JOHNSON - YAĞMURLA GELEN MUTLULUK


AMBER L. JOHNSON - YAĞMURLA GELEN MUTLULUK


Kitap Adı : Yağmurla Gelen Mutluluk
Kitap Dili : Türkçe
Sayfa Sayısı : 176
Kitap Yazarı : Amber L. Johnson
Çevirmen : Filiz Şakar
Yayınevi : Yabancı Yayınları
Orijinal Adı : Puddle Jumping
Tür : Genç Yetişkin
Puanım : 4.7 / 5



Merhabalar efendim
Aylar önce okuyup bayıldığım bu güzellik 2017 favorilerime çoktan girdi bile dostlarım .
Kapak tasarımı öncelikle gerçekten mükemmel bu konuda @yabanciyayinlari 'nı başarılı buluyorum 📕👍
   Neyse gelelim konumuza Colton Neely asperger sendromlu çok özel bir çocuktur ve annesi o çok küçükken ona arkadaşlık etmesi için Lily Evans'ı işe alır . Lily evans o kadar kıpır kıpır bir kız ki tam olarak Colton'ın tam tersi . Colton saatlerce tek bir şeyle ilgilenebilirken Lily tam tersine tek bir şeyle saatlerce uğraşmayı sevmez . Ve küçükken bu iki çocuğun yolu, yıllar sonra kesişmek üzere bir kaza yüzünden ayrılır . Yıllar sonra bir araya geldiklerinde ise öyle bir aşka şahit olacaksınız ki samimi, sıcacık , engelsiz bir aşk ♥️ Kesinlikle bu kitabı okurken Colton'ın o pür hallerini o kadar sevdim ki o kadar güzel bir aşk hikayesi okudum ki kesinlikle Sevmek eyleminin karşısında hiçbir şeyin duramayacağına bir kez daha inandım. Ve farklılıklar kime göre neye göre engel ki ? Bir şeyleri kalpten hissettiğinizde tüm farklılıklar anlamını yitirir .💕 Benim için tek eksisi hemencecik bitmiş olmasıydı 😔🖤 Bu arada bu kitabın bir seri olduğunu öğrendiğimden beri devamını aşırı merak ediyorum . 😊
   Velhasıl kelam dostlarım kesinlikle okuyunuz dediklerimden ! 💖🦋

Hoşçakalın dostlarım tüm farklılıklarımızı bir kenara bırakıp birbirimizi gerçekten koşulsuz seveceğimiz günlere diyorum ... 🌸♥️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder